Hvordan køber/handler jeg på hjemmesiden?

> Vælg den ønsket vare eller flere varer ved at trykke på “Tilføj til kurv”
> Klik til høre på siden: “Gå til kassen” eller ”Kassen”
> Udfyld de leveringsinformationer
> Se derefter slut oversigten og vælge betalingsform enten Kreditkort, Paypal eller Bankoverførelse
>Bekræftelse på din bestilling modtager du på din oplyste email adresse.

Ved betaling af kreditkort trækkes beløbet først når kassen er leveret. Alle priser er inkl. moms.

Levering – hvordan og hvornår:
Vi leverer i hele Danmark dog ikke til ikke brofaste øer. Grundet stor efterspørgelse på vores fisk, så har vi har en leveringstid på 2 hverdage afhængig af bestilling tidspunktet.

Hvis der skulle blive fisk, vi ikke kan skaffe, vil vi prøve at kontakte dig for at høre, om du så evt. ønsker noget andet. Derfor vil vi meget gerne have, at du oplyser dit telefon nummer i telefon nummer feltet under leveringsinformation processen, så vi kan kontakte dig.

Hvis det er en mindre del af ordren, vi ikke kan skaffe, og du ikke ønsker noget andet i stedet, indsætter vi naturligvis beløbet, på din konto hos os.

Betalingsformer:
På vores hjemmeside kan du betale med: Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard, Eurocard, Maestro, JCB, American Express, Visa electron og Paypal konto.
Ved bankoverførelse bliver der sendt en faktura til din email og så snart vi har registeret betaling, så sender vi din ordre afsted.

Reklamationer:
Skulle der forekomme reklamationer på din levering, så er du mere end velkommen til at kontakte os på reklamation@kattegatfood.dk eller på tlf: +45 31 61 85 00 gerne så hurtig du kan efter modtagelsen. Så vi har mulighed for at finde en løsning på problemet indenfor kort tid.
Vi har i sinde at levere det bedste af det bedste på den bedst mulige måde, så skulle du være utilfreds med noget, så vil vi hellere end gerne høre fra dig!

Fortrydelsesret:
Der ingen fortrydelsesret, eftersom Kattegat food leverer fødevarer. Vi henviser til Forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1.